Odpowiedzi

2009-10-28T17:02:31+01:00
Jak rodzielić mieszaniny:
a) siarki z solą
b) zmielonego pieprzu z solą i z wodą
c) benzyny z wodą i solą
a. rozpuscic w wodzie wtedy sol sie rozpusci a siarka pozostanie.
b.wyparowac wode
c.za pomoca rozdzielacza
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:05:57+01:00
1 mechanicznie lub sól rozpuścić w wodzie a wtedy pozostanie siarka
2. sól z pieprzem wsypać do kubka zalać zimną wodą powiesić nitkę na ołówku i poczekać kilka dni (proces krystalizacji) potem pieprz wyłowić czy coś xD
3.sól przez krystalizację, wodę przez odparowanie, lub przez rozdzielacz oddzielić z benzyną
1 5 1
2009-10-28T20:59:46+01:00
1 Sól rozpuścić w wodzie (zostanie siarka)
2. Sól poprzez krystalizację, woda odparuje a pieprz zostanie w naczyniu
3.Sól przez krystalizację, wodę przez odparowanie, lub przez rozdzielacz oddzielić z benzyną

; ))
1 5 1