Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:44:33+01:00
Jest idealne, na pewno wam się spodoba, będziecie zachwyceni, ten produkt jest unikalny, spędzicie przy nim wspaniałe chwile, damy wam na niego gwarancję.
14 4 14
2010-03-22T20:46:33+01:00
Warto! nasze ceny są najlepsze! będziesz zadowolny z naszych produktów!! u ns zawsze świerze! klient jest u nas najdroższy! ...niewiem o co ci ogulnie chodziło ale myśle z bedzie naj
21 4 21