Odpowiedzi

2010-03-22T20:43:24+01:00
Może pilniczkiem zaokrąglić?
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:45:41+01:00
Przede wszystkim na paznokcie ma wpływ odpowiednia dieta.
To zależy również od kształtu palca i struktury paznokcia. Same tworzą swój naturalny kształt. Możesz je przycinać nożyczkami, tworząc zaokrąglenia.
Pilniczkiem też można spiłowywać aczkolwiek jest to troszkę niezdrowe dla paznokci. Piłować je należy zawsze od boku palca do środka.
Myślę, że trochę pomogłam? :)
1 5 1