Odpowiedzi

2009-10-28T17:10:38+01:00
A. Arystoteles, Tales z Miletu
b. Archimedes, Pitagoras
c. hmmm.. tego to nie wiem ; ]
d. tego też nie wiem ; ]
e. Wlasis Rassian
f. Fidiasz, Skopas
g. tego też nie wiem ; P
h. Telemach Pilitsidis
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:38:12+01:00
A) filozofowie:
Heraklit z Efezu (ok. 540 p. n. e. – ok. 480 p. n. e.
Epikur (341 p. n. e. - 270 p. n. e.)
Sokrates (469 roku p. n. e. – 399 roku p. n. e.)
Platon (427 roku p. n. e. – 347 roku p. n. e.)
B) matematycy:
Archimedes
Euklides
Pitagoras
Tales z Miletu
C)historiograficy:
Klio (muza)
D)fizycy:
niewiem
E)literatura:
Michałowski K.
F)rzeźba:
Aetion z Amfipolis
Agasias z Efezu
Agesander z Rodos
Antenor z Aten
Apollonios z Aten
Apollonios z Tralles
G)architektura:
architektura klasyczna
sztuka grecka okres archaiczny
sztuka grecka okres klasyczny
H)malarstwo:
niewiem
2 5 2