Odpowiedzi

2010-03-22T20:44:05+01:00
M taka
D takiej
C takiej
B taką
N z taką
Msc o takiej
W o! Taka!
2010-03-22T20:45:09+01:00
M)Taka
D)Takiej
C)Takiej
B)Taką
N)(z)Taką
Msc)(o)Takiej
W)Taka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:46:20+01:00
L. pojedyńcza

Mianownik taka
Dopełniacz takiej
Celownik takiej
Biernik takiej
Narzędnik (z) taką
Miejscownik (o) takiej
Wołacz taka

L. mnoga
M. takie
D.takich
C.takim
B.takie
N.(z) takimi
Mjsc.(o) takich
W.takie