1. Które z wymienionych lat mają wg kalendarza gregorianskiego dzien 29 lutego: 1600, 1800, 1900, 1944, 1950, 1980, 1990, 1996, 2016, 2100 ?

2. Dowiedziałeś sie ze w dniu 29 lutego 2006 roku o godzinie 10:00 masz zdawac wazny egzamin. Czy mozesz sie stawić na ten egzamin? odpowiedz uzasadnij.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T19:11:26+01:00
1.te które dzielą się na 4, czyli: 1600, 1800, 1944, 1980, 1996, 2016
2.Nie możesz, gdyz w tym roku nie ma 29 lutego, gdyż rok nie jest przestępny.
2009-10-28T20:38:23+01:00
1.1600, 1800, 1944, 1980, 1996, 2016
2. Nie stawisz się na egzamin, ponieważ rok 2006 jest przestępny i nie ma 29 lutego.
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T21:10:44+01:00
Tak - 1600, 1800, 1944, 1980, 1996, 2016
nie - cała reszta.
2. 29 II 2006 nie będziesz mógł stawić sie na tym egzaminie, ponieważ tego dnia nie ma w kalendarzu, ponieważ rok 2006 nie jest przestepny