Odpowiedzi

2010-03-22T20:46:45+01:00
Grunwald-wspomninie bitwy pod Grunwaldem
Wadowice-miasto papieza polka Jana Pawła II
Szczebzeszyn kojarzy sie z zielona laka i z chrzaszczami
Ale nie wiem czy o to ci chodzilo:)
2010-03-22T20:47:52+01:00
Grunwald - bitwa pod Grunwaldem
Czarnolas - Jan Kochanowski
Wadowice - Jan Paweł II
Żelazowa wola - Fryderyk Chopin
Szczebrzeszyn - nie wiem. (?)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:48:15+01:00
Grunwald - bitwa pod Grunwaldem 1410r
Czarnolas - zycie i twórczość Kochanowskiego
Wadowice - Ojciec Sw. Jan Paweł II
Żelazowa wola - miejsce narodzin Fryderyka Chopina
Szczebrzeszyn -z rymowanką- w Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie