Odpowiedzi

2010-03-22T20:50:26+01:00
Mgła powstaje z posklejanych kropelek rosy, które unoszą się i rozpuszczają w powietrzu. Potem zaczynają zmieniać kolor na biały i rozrzedzają się.

Burza powstaje poprzez chmury, które zmieniły kształt i są nasiąknięte dużą ilością wody. Potem spadają z szybką prędkością, następuje zmiana nawilżenia powietrza a przez to chmura zmienia kolor na jasno żółty. Uderza w ziemię z wielkim hukiem co powoduje głośny grzmot.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:52:58+01:00
Krople wody od początku z sobą rywalizują. Na komendę sędziego parują ze zbiornika wodnego i ścigają się do nieba. Na górze nie ma sędziego więc oczywiście po dotarciu uczestników na górę rozpoczyna się kłótnia kto dotarł pierwszy. Ta kłótnia jest tak duża że rozpoczyna się wojna. Niektóre krople zaprzyjaźniają się ze sobą i tworzą oddziały czyli chmury. I właśnie te oddziały nawzajem do siebie strzelają z armat (takich specjalnych) i tak powstają pioruny. A jak powstaje deszcz? Trafiony oddział w chmurach traci swą moc i spada na ziemię...
5 3 5