Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:53:55+01:00
- Szanowny Cesarzu Francuzów jaki jest klucz do twojego sukcesu ?
- Drodzy dziennikarze człowiek gdy chce zmieniać historie może być niski ale nie może być mały. Liczą się odważne pomysły i chęć ich realizacji.
- Czy miałeś kiedyś marzenie nie do zrealizowania ?
- Dla mnie nie ma rzeczy nie do zrealizowania. Skoro udało mi się obalić króla to czy mogą być jeszcze rzeczy nie do realizacji ?
- To jaki teraz cel sobie postawisz ?
- Jest ich wiele ale mam jeden. Chcę by wielkie połacie na wschód od Francji wreszcie znalazły się w mym panowaniu i by zawsze o mnie pamiętano.
- Cel szczytny i na pewno się uda!
- Tak jest mości dziennikarzu !
9 3 9
2010-03-22T21:03:30+01:00
Jesteś uważany za najlepszego mistrza strategii wojskowej?
Czemu idąc na Rosję nie uwzględniłeś panujących tam warunków atmosferycznych?
-czy odwrót z Rosji nie podkreśla Twojej porażki?;
-Lipsk-sukces ale czy po odwrocie z Rosji jesteś podjąć walkę?
-czy spodziewana bitwa pod Wooterlo,nie będzie strategiczną następną porażką?
Masz niesamowity kunszt wojskowy ;Czy jesteś w stanie przyjąć walkę z przeciwnikami;
-czy nie uważasz ,że po bitwie pod Borodino nie jesteś w stanie panować nad swoim wojskiem?
-jak zmotywujesz swoich żołnierzy przed walką?
-przegrana boli!Czy masz ambicję przyznać się do porażki wobec swoich żołnierzy i historii?
Takie pytania zadałbym Napoleonowi!
7 2 7
2010-03-22T21:12:01+01:00
- Witam
- Si
- Czy mógłbym panu zadać kilka pytań
- Ależ oczywiście
- Czy wojska Francji są odpowiednio przygotowane aby zdobyć Moskwę?
- Tak. Nasze wojska są doskonale przygotowane lecz ciągle czekamy aby uderzyć w najbardziej odpowiednik momencie.
- Czy ten moment nadejdzie wkrótce?
- Z pewnością.
- Czy to, że tak łatwo zdobywałeś do tej pory terytoria nie sprawiło, że czujesz się zbyt pewny siebie?
- Wojska francuskie nigdy nie były tak dobrze rozwinięte jak teraz. Jeśli teraz nie podbiję europy to może się okazać, że już nigdy.
- Zatem życzę powodzenia.
- Dziękuję. Muszę już iść aby zwizytować moje oddziały.
7 1 7