Odpowiedzi

2009-10-28T17:05:12+01:00
Wcisnąąć , wycisnąąć . X DDDDDDDDDD
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:06:20+01:00
1. długopis należy kupić w sklepie.
2. wyjąć go z opakowania
3. sprawdzić czy pisze na kartce
4. używać go do momentu gdy się wyczerpie
5. gdy się wyczerpie wkład należy kupić nowy i dalej używać długopis
6. gdy znowu się wyczerpie należy znowu kupić wkład i tak na okrągło.


THE END

2 4 2