Pomocy mam to na jutro!!!

Jurek poświęca średnio JEDNĄ TRZECIĄ doby na sen. JEDNĄ DWUNASTĄ doby na spożywanie posiłków, JEDNĄ CZWARTĄ doby na naukę. Ile godzin pozostaje mu na inne czynności?

Zapisz wszystkie obliczenia.
...................................
.................................................
Odpowiedz...............................

2

Odpowiedzi

2010-03-22T20:51:21+01:00
Sen Jurka - 1/3 x 24 = 8 godzin
posiłek - 1/12 x 24 = 2 godziny
nauka - 1/4 x 24 = 6 godzin
24 h - (6h +2h+8h) = 8godzin
Na inne czynności pozostaje mu 8 godzin

sorki za błąd :( zagapiłam się
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:58:50+01:00
Hej!!!
1/12*24=2
1/3*24=8
1/4*24=6
2+8+6=16
24-16=8
Odp. Inneczynności zajmują mu 8 godzin.
Mam nadzieję, że Ci pomogłam.
Pozdro!!