Odpowiedzi

2010-03-22T20:52:59+01:00
Pokoj duszom Juli i Romeo ,ktore dopiero po smierci polaczyly sie na zawsze
3 3 3
2010-03-22T20:56:24+01:00
Kiedy miłość nieszczęśliwa kogoś spodka czasami śmierć swe piętno na ich los nałoży.

pozdrawiam;*
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:57:57+01:00
A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć.

lub

To, co nadaje sens życiu, nadaje także sens śmierci.

lub

Każde głębsze uczucie prowadzi do cierpienia. Miłość bez cierpienia nie jest miłością.

to trzecie szczególnie pasuje :)
3 3 3