Przetłumacz tekst .
Sabine mag peter und Peter mag Sabine,aber sie hatten noch kieine Verabredung.Heute ruft Sabine Peter an .Sie will mit Peter einen Soaziergang machen .Peter ist sehr froh und zieht seine Jeans und seine Lederjacke an > Er kauft Rosen fur śabine und dann nimmt er den Bus un fahrt zur Bank.Auch Sabine ist glucklich.Sier tragt ihr Super-Minikleid,sie macht ihre Lippen rot und fahrt mi dem Fakrrad zur Bank.Es ist gleich 3 Uhr, Peter wartet auf Sabine,abersie kommt nicht.Sabine wartet auf {eter ,aber er kommt nicht. Beide sind unglucklich.Es ist schon halb vier. Jetzt regent es und beide sind nass und sehr wutend!!

2

Odpowiedzi

2010-03-22T21:02:39+01:00
Sabina lubi Piotra,a Piotr lubi Sabine,ale oni sie jeszcze nie umawiali(na randke).Dzisiaj Sabina dzwoni do Piotra.Chce z nim isc na spacer.Piotr bardzo sie z tego cieszy i ubiera sie w jeansy i kurtke ze skory.Kupuje Sabinie roze i jedzie autobusem do banku.Sabina jest szczesliwa.Ubrana jest w super krotka spodniczke maluje swoje usta na czerwono i jedzie na rowerze do banku.Jest 3 godzina,Piotr czeka na Sabine,ale ona nie nadchodzi.Sabina czeka na Piotra ,ale on nie nadchodzi.Oboje sa nieszczesliwi.Jest juz 3.30.Pada deszcz i oboje sa cali mokrzy i bardzo zli.(wsciekli)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T21:06:55+01:00
Sabine lubi Petera, a Peter lubi Sabine, ale oni nie mieli jeszcze żadnej randki.
Dzisiaj Sabina zadzwoni do Piotra.
Chce z nim iść na spacer.
Peter jest bardzo zadowolony i ubiera spodnie i swoją skórzana kurtkę.
> On kupuje róże dla Sabine a potem bierze autobus i jedzie do banku.
Także Sabine jest szczęśliwa.
Ona niesie swoje Super-mini Sukienki, robi usta (wargi) na czerwono i jedzie rowerem do banku.
Jest równa trzecia (godzina), Piotr czeka na Sabine, ale ona nie przychodzi.
Sabine czeka na Piotra ,ale on nie nadchodzi.
Oboje są nieszczęśliwi.
Jest już w pół do czwartej.
Teraz pada deszcz i oboje są cali mokrzy i bardzo źli