Klasa I LO
Rozwiąż układ równań dowolną metodą (czyli przeciwstawnych wspolczynnikow lub metoda podstawiania)
a) {3x + y = 1 b) {4x - y = 8 c) { 6x - 5y = -5
{6x + 2y =5 {8x - 2y = 16 { 5x+ 6y = 6
licze na szybkie rozwiazanie z gory dzieki.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T21:01:34+01:00
A) {3x+y=1 /×(-2)
{6x+2y=5

{-6x(-2y)=-2
{6x=2y = 5
0 = 3
ten układ równań jest sprzeczny
c) {6x - 5y =-5 /×(-5)
{5x + 6y=6 /×(6)
{-30x +25y=25
{30x + 36 y= 36
61y= 61 /÷61
y=1

6x-5×1=-5
6x=5-5
6x=0/÷6
x =0

{y=1
{x=0

proszę ;]
2010-03-22T21:07:34+01:00
A. {3x +y=1 /*(-2)
{6x+2y=5
{-6x -2y=-2
{6x+2y=5
0=3

b)
{4x - y = 8 /*-2
{8x - 2y = 16
{-8x+2y=-16
{8x - 2y = 16
0=0