Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T20:57:59+01:00
12 mm³ = 0,000012 dm³
25 m³ = 25000000 cm³
55 dm³ = 0,055 m³
8 dm³ = 8000 cm³
2,5 cm³ = 0,0025 dm³
6 kg/m³ = 6000 kg/dm³
56 kg/m³ = 56 g/dm³
45 kg/m³ = 45 g/dm³
52 kg/m³ = 52000 kg/dm³
2010-03-22T20:58:38+01:00
12mm³=0,000012dm³
25m³=25000000cm³
55dm³=0,055m³
8dm³=8000cm³
2,5cm³=0,0025dm³
6kg/m³=6000kg/dm³
56kg/m³=56g/dm³
45 kg/m³ =45g/dm³
52 kg/m³ =52000kg/dm³
2010-03-22T21:01:28+01:00
12 mm³=0,000012 dm³
25 m³ = 25000000 cm³
55 dm³ = 0,055 m³
8 dm³ = 8000 cm³
2,5 cm³ = 0,0025 dm³
6 kg / m³= 6000 kg / dm³
56 kg / m³ = 56 g / dm³
45 kg / m³ = 45 g / dm³
52 kg / m³ = 52000 kg / dm³