Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:19:15+01:00
Poniewaz moga one byc specjalnie spreparowane lub stworzone przez dzieci neo, ktore wypisuja brednie na tematy o ktorych nie maja pojecia. To jesli chodzi o informacje. Pliki pobierane z Internetu moga zawierac keylogery, trojany i wirusy. Rzaden program nie chroni przed nimi w 100%, wiec trzeba byc zawsze ostroznym co sie pobiera i skad.
2009-10-28T17:48:55+01:00
Witam!!

Dane z internetu w szczególności pochodzące od innych użytkowników są zawirusowane tak zwanymi trojanami. Zamiast pliku który chcemy pobrać możemy natchnąć się na keylogery które zapisują wszystko co piszemy na klawiaturze i wysyłają na pocztę która została ustawiona przez oszusta przez co ten ktoś może poznać nasze hasła które wprowadzimy na komputerze.