Odpowiedzi

2010-03-22T21:08:16+01:00
Pętelki grządzielki 3x 3*3=9
Pętelki kompałki x 3
x+6=3x 9+3=12
x-3x=-6
-2x=-6 /:(-2)
x=3
Odp.Grządzielka z kompałką mają 12 pętelek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T21:09:14+01:00
X - liczba pętelek grządzielka ma 3x pętelek
kompalka x pętelek x + 6 = 3x
3x - x = 6
2x = 6 x = 6/2 = 3 tyle pętelek ma kompałka
3x = 3*3 = 9 tyle pętelek ma grządziełka razem = 3 + 9 = 12 pętelek