Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T21:26:22+01:00
A) 0,5 a + 2,4 = 3,2
0,5a=3,2-2,4
0,5a=0,8//(0,5)
a=1,6

spr:
L= 0,5 * 1,6 + 2,4 = 3,2
P= 3,2
L=P

b)2,4-p=1,2
p=1,2-2,4
-p=-1,2//
p=1,2

spr: L=2,4 -1,2
L=1,2
P=1,2
L=P

c)0,1 b -0,25=1,75
0,1 b=1,75+ 0,25
0,1b=2//(0,1)
b=20

spr:
L=0,1 *20 - 0.25= 2-0,25=1,75
P=1,75
L=P

d)0,5m:3=0,9
0,5m=0,9*3
0,5m=2,7//0,5
m=5,4

spr:
L=0,5 * 5,4 :3= 2,7 :3=0.9
P=0.9
P=L
88 4 88
o co chodzi z tymi 2 kreskami
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
o co chodzi z tym L I P?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
że lewa jest równa prawej a sprwdzenia
2010-03-22T21:26:42+01:00
0,5a+ 2,4=3,2
0,5a=0,8/:0,5
a=1,6
0,5* 1,6+2,4=3,2

2,5-p=1,2
-p=-1,3/:(-1)
p=1,3
2,5-1,3=1,2

0,1b-0,25=1,75
0,1b=2/:0,1
b=20
0,1*20-0,25=1,75

0,5m:3=0,9
0,5m=2,7/:0,5
m=5,4
0,5*5,4 :3=0,9
39 3 39
Komentarz został usunięty
o co chodzi z tymi kreskami NO WTH