Prosze przetlumaczyc ale dobrze na jezyk polski

People who have lips with down-turning corners are very generous.
They love giving things to other people and helping them.They are also intelligent and understand difficult subjects quickly and easily.On the other hand,they can be sensitive at times they get upset easily,so be careful of what you say to them.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T21:32:27+01:00
Ludzie, którzy mają 'wargi ze zwroconymi w dol kącikami ust" (nie jestem pewna) są bardzo hojni.
Kochają dawać rzeczy innym ludziom i pomagać im. Są często inteligentni i rozumieją trudne przedmioty szybko i łatwo. (tak, nie po polsku. można podciągnąć, że potrafią zrozumieć trudne przedmioty łatwo i szybko). Z drugiej strony, mogą być wrażliwi, łatwo ich zdenerwować, więc należy uważać na to, co sie do nich mówi.
2010-03-22T21:40:30+01:00
Ludzie , którzy mają wargi z kącikami na dole ust są bardzo hojni .
Kochają oddawać rzeczy innym ludzią i im pomagać . Oni są często inteligentni , szybko i łatwo rozumieją trudne przedmioty . Z drugiej strony , mogą być wrażliwi , łatwo ich zaniepokoić/zdenerwować , należy uważać na to co im się mówi .