Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:17:50+01:00
Chyba o to chodzi:
,,Po wyjściu z terenu skażonego należy przeprowadzić dezynfekcję ubioru, obuwia oraz innych rzeczy. Rany, zadrapania i inne uszkodzenia skóry trzeba opatrzyć, zabezpieczyć przed drobnoustrojami. Do czasu przeprowadzenia całkowitych zabiegów sanitarnych nie wolno jeść, pić i palić papierosów. Wodę można pić tylko po półgodzinnym przegotowaniu. Istotne znaczenie ma także odpowiednie przeszkolenie personelu medycznego i koordynacja działań służb sanitarno-epidemiologicznych, nie mówiąc już o przygotowaniu placówek medycznych, co nie jest zadaniem prostym."
3 3 3
2010-03-22T22:33:49+01:00
Z tego co wiem to osoba ta powinna przejść kwarantanne.
3 3 3