Bardzo ważne! Proszę o szybką odp!
Co daje mi udział w rekolekcjach wielkopostnych-moja refleksja.
Wiem, że nie macie czasu pisać całego wypracowania więc prosiłabym o parę mądrych zdań a ja to poukładam w jedno!
Proszę szybko! Z góry dzięki ;* Daje naj i gwiazdki.

2

Odpowiedzi

2010-03-22T21:32:45+01:00
Okres Wielkiego Postu trwajacy 40 dni jest dla nas czasem oczyszczenia, abysmy potrafili radowac sie w pełni w czasie Świat Wielkanocnych.Pomoże nam w naszym oczyszczeniu duszy i nawruceniu:pokuta, jałmużna,post.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T21:33:22+01:00
Udział w rekolekcjach daje mi możliwośc bliszego pojednania z bogiem możliwości wyciszenia się ,przemyślenia po co one są i co dzięki nich moge uzyskac od boga
Są okresem przygotowania na spotkanie z bogiem możliwości wyspowiadania głębszego zastanowienia się co jest dobre a co złe może jakies postanowienia ....
1 1 1