Odpowiedzi

2010-03-22T21:30:03+01:00
Cierpliwość do nauki . Talent,pokora .
1 1 1
2010-03-22T21:30:51+01:00
Moim sposobem na zdobywanie dobrych ocen są ściągi,dobre ściągi pisane małym druczkiem,w dzień sprawdzianu czy kartkówi siadam w osatnich ławkach,zawsze znajdzie sie ktoś z przodu kto mnie zakryje,ale rónież się uczę i to też jest dobry sposób na zdrobywanie dobrych ocen,np dziś miałam kartkówke ze słówek z anglika pouczyłam się 30 minut i dziś dostałam 4:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T21:31:08+01:00
Dajesz prace domowom ,zgłaszasz sie na lekcij na plusy, robiesz zadania dodatkowe i wystepujesz w konkursach. ja tak zarabiam 5 xD :D
1 5 1