Tylko z obliczeniami proszę... ;DD ,bo inaczej nie będzie naj ...

Zad.1.Maksymalna prędkość dozwolona w Polsce w obszarze niezabudowanym wynosi 90 km/h ,czyli
A.0,9 m/s
B.25 m/s
C.90 m/s
D.324 m/s

Zad.2. Samochód jadący z prędkością 80 km/h przebędzie drogę 100 m w czasie
A.0,8 s
B.1,25 s
C.4,5 s
D.8 s

Zad.3. Motocykl jadący z prędkością 100 km/h wyprzeda ciężarówkę jadącą z prędkością 80 km/h>prędkość motocyklowa względem ciężarówki wynosi :
A.20 km/h
B.100 km/h
C.180 km/h
D.8000 km/h

Zad.4. Samochód rozpędził się od 20 km/h do 110 km/h w ciągu 10 s . Jakie było jego przyśpieszenie ?
A.2,5 m/s²
B.9 m/s²
C.2 m/s²
D.250 m/s²

Zad.5.

Aby jak najdokładniej wyznaczyć prędkość biegu wokół boiska nalezy użyć:
A.centymetra krawieckiego i stopera
B.taśmy mierniczej i stopera
C.taśmy mierniczej i zegara słonecznego
D.linijki i klepsydry

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T21:31:43+01:00
1.B
2.C
3.A
4.A
5.B
2010-03-22T21:33:11+01:00