Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:16:12+01:00
Miłość do ojczyzny polega na szacunku do niej. Należy robić wszystko by nasza ojczyzna była lepsza i by nie było kryzysu.
2 2 2
2009-10-28T17:19:28+01:00
Miłość do ojczyzny polega na np. gdy jest dzień konstytucji trzeciego maja, dzień pracy wywieszamy chociaż jedną flagę. Nie wprowadzamy do języka polskiego innych obcych słów ( np. weekend to jest angielskie słowo, kraking - angielskie - coraz częściej też mówimy zamiast przepraszam sorry) - ponieważ jak tak długa będziemy jeszcze robić nasz język zaniknie. powinniśmy się zastanowić co daje nam nasza ojczyzna a co my jej dajemy. Flagi powinniśmy również wywieszać m. in. w Boże Ciało.
1 5 1
2009-10-28T17:31:27+01:00
Miłość do ojczyzny polega na szacunku do niej. Należy robić wszystko by nasza ojczyzna była lepsza. Powinno trzcić się świeta narodowe. Używac języka polskiego nie 'obrażając go'. Godnie reprezentowac swoj kraj.
4 4 4