Odpowiedzi

2009-04-20T19:50:39+02:00
100 * 0.06= 6m3
V=25*10*(2-1.98)=5m3
Wyleje się 1 m3 czyli 1000 litrów.
2009-04-20T19:51:25+02:00
Basen powinien się przelać - 1000 l
Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-20T19:54:21+02:00
V₁= 25 × 10 × 2 = 500m³ (objętość basenu)
V₂= 25 × 10 × 1,98 = 465m³ (objętość wody)
0,06 × 100 = 6m³
465m³ + 6m³ = 501m³
501m³ - 500m³ = 1m³
1m³ = 1000l
Odp. Z basenu wyleje się 1000 litrów wody.