Naj czeka ! =D
wyniki potrzebne na teraz !
3* (-1,5)=
6*(-1,5)=
6* (-9)=
(-4) * 1/2 =
(-10) *1,5=
(-2/3)*(-2/5)=
(-18) : 3=
2,2 : (-2)=
0,8 * (-5)=
(-9) * (-2/3 ) =
(-3): (-1/3)=

(-0.06)2=
(-1/3)4=
(-0,5)3=

/ - kreska ułamkowa

jak widzisz wyżej są takie trzy przykłady i tam obok (-0.06) jest 2 te "2" oznacza potęgę

Liczę na waszą pomoc dzięki ! =D

3

Odpowiedzi

2010-03-22T21:54:32+01:00
3* (-1,5)=-4,5
6*(-1,5)=9
6* (-9)=54
(-4) * 1/2 =-2
(-10) *1,5=-15
(-2/3)*(-2/5)=4/15
(-18) : 3=-6
2,2 : (-2)=-1,1
0,8 * (-5)=-4
(-9) * (-2/3 ) =3
(-3): (-1/3)=1/9

(-0.06)2=0,0036
(-1/3)4=1/81
(-0,5)3=-0,125
2010-03-22T21:55:44+01:00
3* (-1,5)=-4,5
6*(-1,5)=-9
6* (-9)=-54
(-4) * 1/2 =-2
(-10) *1,5=-15
(-2/3)*(-2/5)=4/15
(-18) : 3=-6
2,2 : (-2)=-1,1
0,8 * (-5)=-4
(-9) * (-2/3 ) =6
(-3): (-1/3)=1

(-0.06)2=0,0036
(-1/3)4=1/81
(-0,5)3=-0,125
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T21:55:51+01:00
3*(-1,5) = -4,5
6*(-1,5) = 9
6*(-9) = 54
(-4) * 1/2 = 2
(-10)*1,5 = 15
(-2/3)*(-2/5)=4/15
(-18):3=-6
2,2: (-2)= 1,1
0,8*(-5)= -4
(-9)*(-2/3)=6
(-3)*(-1/3)=1

=0,0036
=1/81
=0,125


:D