Odpowiedzi

2010-03-22T21:49:30+01:00
2010-03-22T21:49:35+01:00
-wydmuszkę
-palmę
-jajko takie duze pompujesz balona obklejasz go gazetą potem jedna warstwe blokiem białym i ozdabiasz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T21:52:46+01:00
Zależy w jakim formacie masz to zrobic...
Wydaje mi sie ze wystarczy zrobic jakas pisanke albo palemke. Palme mozesz zrobic z bibuly i slomek do picia, a pisanke po prostu z jaj i jakies smieszne rysuneczki na nich... albo jakies serwetki mozesz baranka... zeby zrobic baranka wez zwykla rolke od papieru wypelnji czyms srodek i oklek do okola wata bardzo proste i szybko sie robi a efekt nie zly:)
1 1 1