Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T21:51:06+01:00
Rower jest bardzo pożyteczny. Dzięki jeździe na nim możesz mieć fajną figurę, gdyż Twoje ciało jest w stałym ruchy. Jeżdżąc na roweże zaoszczędzisz również pieniądze które Twoi rodziceprzeznaczają na samochód orazzaoszczędzisz czas, gdyż rower jest szybszy niż piechota.
Jazda na rowerze jest też zdrowsza dla środowiska ponieważ nie używamy w nim paliwa i nie zanieczyszcza powietrza
2010-03-22T22:00:27+01:00
Droga / drogi ....... chciałabym cię zachęcić do jezdzenia na rowerze ponieważ jest to środek lokomocji który nie niszczy naszego środowiska oraz dba o naszą kondycję więc zamiast oglądania telewizji wybierz się na krótką wycieczkę rowerową na pewno od razu poprawi ci się humor