Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:20:38+01:00
Moim zdaniem warto pracowac w Polsce, poniewaz mozna sie dogadac z osobami zatrudniajacymi nas. Warto mieszkac jezeli ktos urodzil sie w polsce to polska jest jego ojczyzna, domem rodzinnym. Nie wiem czy warto wyjezdzac do Londynu i szukac tam pracy .?
2009-10-28T17:26:01+01:00
Warto pracować w Polsce, ponieważ łatwiej jest sie porozumiec z pracodawcą. Polak potraktuje Polaka lepiej, niż jakis zagraniczny człowiek. Miszkac w Polsce warto, poniewaz sa tu piękne okolice, możemy być dumni z naszych zabytków, drużyny siatkarskiej, boksera Adamka ;P.