ZAdanie 1
Wyraź:
a)23 dag w gramach oraz kilogramach
b)12,5kg w dekagramach oraz tonach
c)7,4 cm w milimetrach oraz metrach
d)1923m w centymetrach oraz kilometrach
e)398m2 w arach oraz hektarach
f)13,5a w metrach kwadratowych oraz hektarach
g)720 sekund w minutach oraz godzinach

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T21:56:08+01:00
A) 23 dag = 230 g = 0,23 kg
b) 12,5 kg = 1250 g = 125 dag
c)7,4 cm = 74 mm = 0,074 m
d) 1923m = 192300 cm = 1,923 km
e) 398 m2 = 3,98 ara = 0,0398 hektara
f) 13,5 ara = 1350 m2 = 0,135 hektara
g) 720 sekund = 12 minut = 0,2 godziny
2 5 2
2010-03-22T21:57:54+01:00
A)23 dag w gramach oraz kilogramach
b)12,5kg w dekagramach oraz tonach
c)7,4 cm w milimetrach oraz metrach
d)1923m w centymetrach oraz kilometrach
e)398m2 w arach oraz hektarach
f)13,5a w metrach kwadratowych oraz hektarach
g)720 sekund w minutach oraz godzinach

a)230g i 0,23kg
b)1250dkg i 0,0125t
c)74mm i 0,074m
d)192300cm i 1,923km
e)?
f)?
g)12 min i 0,2h
1 5 1