Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:21:57+01:00
A=1,35/2,7+2,7/1,35 = 1,35 / (1,35 * 2) + (2 * 1,35) / 1,35=
1/2 + 2 = 1/2 + 4/2 = 5/2

b=2,5/10+10/2,5 = 2,5 / (4 * 2,5) + (4 * 2,5)/ 2,5 =
1/4 + 4 = 1/4 + 16/4 = 17/4

b/a * 100 % = (17/4) / (5/2) * 100% =
[(17/4) : (5/2)] * 100% = (17/4 * 2/5) * 100% =
17/10 * 100% = 170%

Liczba b stanowi 170% liczby a.
2009-10-28T17:22:27+01:00
A=0,5+2
a=2,5

b=0,25+4
b=4,25

4,25/2,5 * 100% = 425/2,5 = 170%