Odpowiedzi

2010-03-22T21:55:31+01:00
X+y = 512
x-y = 96

x = 512-y
x-y = 96

512-y-y = 96
x = 512-y

512-2y = 96
x = 512-y

-2y = -416 /:(-2)
x = 512-y

y = 208
x = 512-y

x = 512-208
y = 208

x = 304
y = 208
2010-03-22T21:57:14+01:00
X-jedna liczba
y-druga liczba
x+y=512
x=512-y

x-y=96
512-y-y=96
-2y=96-512
-2y=-416/:(-2)
y=208

x=512-y
x=512-208
x=304

odp.jedna liczba to 304,a druga to 208

spr.x-y=96
304-208=96
96-96
L=P

x+y=512
304+208=512
512=512
L=P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:12:12+01:00
X+y=512}
x-y=96}

x=512-y}
(512-y)-y=96}

x=512-y}
512-2y=96}

x=512-y}
-2y=96-512}

x=512-y}
-2y=--416|:(-2)}

x=512-y}
y=208}

y=208}
x=512-208}

y=208}
x=304}