Odpowiedzi

2010-03-22T22:02:27+01:00
1. sól kuchenna - przyprawa do potraw ; p
2. konrund - papier ścierny
3.wapń - kredą piszemy po tablicy
4.grafit - rysik w ołówku
5.węgiel - palimy nim w piecu
6.piasek - szkło
7. siarka - zapałka

Liczę na naj!!!! :):*
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:03:58+01:00
1) Granit- w ołówkach,
2) Marmur- wykorzystywany w rzeźbiarstwie i zdobnictwie,
3) Piasek- używany do produkcji szkła,
4) Węgiel kamienny- stosowany w ciepłownictwie jako paliwo,
5) Wapień- wykorzystywana w budownictwie,przemyśle cementowym i do produkcji nawozów sztucznych,
6) Sól kamienna- w kuchni