Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T21:57:11+01:00
Brat powinien ubrać się ciepło, założyc kaptur na siebie. Nie powinien brac metalowych rzeczy, gdyz gdy go zlapie burza jest duza szansa ze trafi w niego. Nie powinien sie chowac w trakcie burzy pod drzewami.
2010-03-22T22:02:05+01:00
Powinieneś ubrać kurtkę przeciw deszczową.
Gdy przyjdzie burza musisz zachować spokój, idz prosto do domu, nie zatrzymuj sie pod drzewami ani pod żadnymi rzeczami które sa żelazne gdyż to przyciąga pioruny. Idz spokojnie, nie biegnij .