Łukasz przeniósł plecak o masie 80 kg na wysokość 1,5m a następnie przeniósł go na plecach poziomo na odległość 0,5km=500m. Oblicz pracę wykonaną przez Łukasza, jeżeli poruszał sięruchem jednostajnym.

bardzo prosze o odpowiedz, mam jutro sprawdzian :((

2

Odpowiedzi

2010-03-22T22:03:08+01:00
W =F *s
w = 80 kg *1,5= 120 J
wiecej nie wiem
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:04:41+01:00
M=80 kg
h=1,5 m
s=500 m
W=Fc*h=mgh=80 kg*10N/kg*1,5m=1200J

Miałam na sprawdzianie prawie takie samo zadanie. xD
1 5 1