Rodzice Rysia wybierają się na święta do dziadków. Mają przejechać trasę 450 km. Tata powiedział, że zatrzymają się cztery 4 razy, po przejechaniu za każdym razem tej samej odległości. Po przejechaniu ilu kilometrów zatrzymają się po raz pierwszy?

To jest zadanie dla 3 klasy.
Zróbcie działania. :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:01:40+01:00
Trasa wynosi 450 km.
zatrzymają się 4 razy
czyli 450/4=112,5 km. <= pierwszy postój
1 5 1
2010-03-22T22:01:59+01:00
450/4=112,5 czyli po raz pierwzsy zatrzymająsie po 112,5 km