Podczas lekcji w poniedziałek nauczyciel zapowiedział klasówkę na najbliższy piątek. Przewodniczący samorządu klasowego zaprotestował, stwierdzając, że zgodnie z regulaminem każda klasówka musi być zapowiedziana dwa tygodnie wcześniej. Nauczyciel jednak nie zmienił zdania stwierdził, że klasówka i tak się odbędzie.
Napisz, co, twoim zdanie, klasa powinna zrobić w tej sytuacji.
Proszę o konkretną odpowiedź jeszcze dziś!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:06:33+01:00
Powinna pójść do dyry albo przewodniczacego szkoly . moze tez sie zbuntowac i isc na wagary xD
2 1 2
2010-03-22T22:07:28+01:00
Klasa powinna zgłosić się do dyrektora i pokazać status nauczycielowi.

:))
1 1 1