Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:11:14+01:00
Wzory- to trudno tak napisać, ale powiedzmy, że takie najważniejsze a tak to możesz sobie przekształcić:

równoległobok- P=a*h= romb
Trapez= (a+b)*h
_______
2

Twierdzenie Pitagorasa= c²= a²+b²

obwody to raczej znasz, a co do brył to wątpię aby coś dali
1 5 1
2010-03-22T22:14:13+01:00
Http://testgimnazjalny.pl/wzorcownia/index.html
z tego na 100% wzory skróconego mnożenia (nawet jeśli na teście nie dadzą to w liceum baaardzo potrzebne :P )
pitagoras, podobieństwa figur, pola, obwody, objętości...
1 5 1