Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:42:04+01:00
Podczas instalacji programów, gier, itd. zmianie ulegają:
1. Pliki rejestru systemowego-dopisywanie nowych kluczy, zmiany wartości.
2. Często powstają też pliki w folderze (folderach) Documents and Settings/all users
3. Nowe pliki w Program Files (chyba że samodzielnie zmienimy)
1 5 1
2009-10-28T18:14:49+01:00
Przedewszystkim mniej miejsca na dysku ...