Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:27:38+01:00
A=10cm
d ściany=16cm

obliczam h bryły
h=√16²-10²=√256-100=√156=2√39cm
pole podstawy=a²=10²=100cm²
v=100×2√39=200√39cm³
pole=2×100+4×10×2√39=200+800√39=200(1+4√39)cm²
1 5 1
2010-03-22T22:39:56+01:00
Oblicznie wysokości z Pitagorasa
10kwadrat +h kwadrat = 16 kwadrat
h kw=256-100
h pierwiastek 56
h= 2 ipierwiastek z 14
V- objętośc
V= Pp *H
10 kw * 2 pierw z 14
V= 200pierw z 14
Pc
Pc= 2*100+4*10*2pierw z 14
Pc 200+ 80 i pierw z 14