Odpowiedzi

2010-03-22T22:23:43+01:00
Przysłówek - szybko
partykuła - niech
spójnik - ale
przyimek - ponad
wykrzyknik - och!
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:24:52+01:00
Przysłówek- zawzięcie
zaimek przysłowny- dawno
przyimek- przed, za, do, pod, nad, przy, z, ze
spójnik- i, oraz, albo, lecz, ponieważ, dlatego
wykrzyknik- och!, ach!, oj!, ojej!, łup!
partykuła- niech pójdzie, by, -bym, byśmy, -byście, -byś, -że, -ż- wyrazy z tymi końcówkami


proszę o naj ;))))
12 4 12
2010-03-22T22:25:10+01:00
Nieodmienne części mowy :

•przysłówek Np.: ciemno wczoraj, na ulicy.
•zaimek przysłowny
•przyimek (pod, nad, przy, z, ze, po).
•spójnik (i, oraz, albo, lecz, ponieważ, dlatego).•wykrzyknik
•partykuła np.: chodźże, czyż
8 3 8