Odpowiedzi

2010-03-22T22:26:27+01:00
5 cm = 0,5dm
45 dm = 4,5m
0,8 cm = 8mm
12,9 dm = 129cm =1,29m
5000 mm = 500cm =50dm =5m
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:27:22+01:00
5 cm = 0,5 dm
45 dm = 4,5 m
0,8 cm = 8 mm
12,9 dm = 120 cm 9 cm
5000 mmm = 500 cm = 50 dm = 5 m
1 1 1
2010-03-22T22:28:40+01:00
5 cm = 0,5dm
45 dm = 4,5m
0,8 cm = 0.08mm
12,9 dm = 129cm 0,129m
5000 mm = 500cm 50dm 5m
3 2 3