Dopasuj właściwe określenia (przydawki) do rzeczowników.

hiobowe ---------- miecz
Ariadny ------------ koń
Pandory ----------- runo
trojański ----------- puszka
achillesowa ------- wieści
Damoklesa -------- pięta
złote ---------------- nić

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:31:19+01:00
Hiobowe wieści
nić Ariadny
puszka Pandory
koń trojański
pięta achillesowa
miecz Demoklesa
złote runo
6 5 6
2010-03-22T22:31:58+01:00
Puszka pandory
pieta achillesowa
nic ariadny
kon trojanski
zlote runo
hiobowe wiesci
miecz damoklesa
5 5 5
2010-03-22T22:32:01+01:00
Hiobowe wieści
Ariadny nić
Pandory puszka
trojański koń
achillesowa pięta
Damoklesa miecz
złote runo
4 5 4