Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:39:14+01:00
Ostatnim trzęsieniem ziemi jaki odnotowano był na Haiti w którym port au-prince został doszczętnie zniszczony katedry siedziba arcybiskupa wszystkie większe kościoły zostały zniszczone przez trzęsienie ziemi.Trzęsienie ziemi na Haiti odbyło się 13stycznia
5 2 5
2010-03-22T22:39:23+01:00
-Niszczą miasta
-Powodują wybuchy wulkanów
-powodują szczeliny, przesuwanie ziemi i obniżanie jej
- zawalenia
- pożary
- pękanie dróg i murów
4 3 4