Odpowiedzi

2010-03-22T22:36:10+01:00
Y - cena książki
x - cena zeszytu
x+y=24zł
x = 0,2y
1,2y=24 /:1,2
y=20zł
x = 4 zł
sprawdzenie
20zł-100%
4zł - z%
z% = 20%
2010-03-22T22:38:28+01:00
X=cena 1 zreszytu
y=cena 1książki

x+y=24
x=0,2y

0,2y+y=24
1,2y=24
y=24:1,2
y=20zł=cena książki

x=0,2×20=4zł= cena zeszytu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:39:32+01:00
X- zeszyt
y- książka

x+y= 24
x= 1/5 y

1/5y+ y=24
x=1/5y

6/5y=24* 5/6
x=1/5y

y=120/6
x=1/5y

y=20 cena książki
x=4 cena zeszytu