Odpowiedzi

2010-03-22T22:44:22+01:00
Rosja kiedyś posiadała Alaskę ,ale uznali ,że nie jest to dobra ziemia i odsprzedali ją Amerykanom za niewielkie pieniądze. Ci zaś odkryli jej wnętrze i stwierdzili ,że zrobili dobry interes. Gdy Rosjanie się o tym dowiedzieli uznali ich za swoich wrogów. Można to zaobserwować dzisiaj. Wciąż się straszą ,że zrzucą jedni na drugich bomby. Na takie zastraszanie nie mogliby sobie pozwolić Rosjanie ,gdyby byli w Europie.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T22:45:24+01:00
-w obu krajach powstały duże środki naukowe ,każdy z nich chciał być lepszy tym samym sprzyjając rozwój przemysłu zbrojeniowego
-władze komunistyczne ogłaszały w radiu ,prasie itd. fałszywy obraz z państwa zachodu
-głownie przejawiało się wojną zbrojeń
88 2 88