Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T17:27:22+01:00
Władysław Wygnaniec Sląsk ziemia lubuska
Mieszko III Stary- znaczną czesc wielkopolski
Bolesław Kedziezawy- mazowsze
Henryk Sandomierski- Ziemia Sandomierska
Kazimierz Sprawiedliwy- ziemia krakowska czyli ziemia senioralna

Pozdrawiam :]
4 5 4
2009-10-28T17:33:11+01:00
Władysław Wygnaniec - Slask (był on seniorem więc przypadla mu jeszcze dzielnica senioralna i Pomorza
Mieszko III Stary - Wielkopolska
Bolesław Kędzierzawy - Mazowsze
Henryk Sandomierski - Ziemia Sandomierska!
Kazimierz Sparwiedliwy - Dzielnica wdowia czyli ziema łęczycka (Kazimierz urodził sie po smierci ojca dlatego zamieszkal w dzielnicz matki)
2 5 2