Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T17:51:26+01:00
Ponieważ antyboityki wyniszczają wszystkie bakterie zarówno te złośliwe które atakują organizm jak i te pożyteczne które wytwarzają witaminę K i B₁₂.
1 5 1
2009-10-28T21:05:24+01:00
Antybiotyki niszczą wszystkie bakterie w tym również te potrzebne dla człowieka. Dlatego lekarz zazwyczaj podczas zażywani antybiotyku zaleca równiez inny środek , który pomoże wyhodować naturalną flore bakteryjną.
1 5 1