Prosze mi to przetłumaczyć TYLKO NIE TRANSLATOREM!!!

Verzeihung ich suche das Sekretariat.
Gehen Sie garadeaus und dann links.
Entschuldigung wo ist sie Universitätsstraße?
Universitätsstraße? Geradeaus und rechts.
Die erste Straße rechts.
Wiederholen Sie das bitte.
Geradeaus und dann gleich rechts
Danke schön.
Wo ist hier die Cafeteria? Weißt du das vielleicht?
Keine Ahnung
Entschuldige wo ist hier die Toilette?
Die Treppe runter und dann links.
Wo ist Herr Braun?
Das weiß ich leider nicht.
Sag mal wo ist der Computerraum?
Die Treppe hoch und dann rechts.
Ent schuldigen Sie wo befindet sich hier das Lehrerzimmer?
Komm mit.
Ich zeige es dir.




Hallo! Ich bin Sylwia und komme aus Polen. Mein Vater ist Informatiker und er arbeitet bei Siemens in Deutschland. Also wohne ich hier und gehe in die Spraschschule. Meine Spraschschule heißt "Sprachbörse". Wir sind 20 Kursteilnehmer in der Gruppe. Alle sind o.k. Unser Deutschlehrer heißt Waldner. Er ist sehr nett. Ich spreche schon etwas Deutsch, aber ich lerne fleißig weiter. Das macht Spaß!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T23:24:25+01:00
Przepraszam ja poszukuje Sekretariatu.
Iść prosto a następnie w lewo .
Przepraszam gdzie jest ulica Universitats ?
Ulica Universitats ? Prosto i w prawo.
Pierwsza ulica na prawo .
Powtarzam że proszę.
Prosto a następnie natychmiast w prawo.
Dziękuje .
Gdzie jest kawiarnia ? Wiesz może ?
Nie wiem .
Przepraszam gdzie tu jest toaleta ?
Na schodach w dół i na lewo.
Gdzie jest pan Braun ?
Niestety nie wiem .
Powiedz mi, gdzie jest sala komputerowa?
Po schodach i skręć w prawo .
Ona ma 20 studentów w grupie. Wszystko jest ok
Przepraszam gdzie znajduje się tutaj pokój nauczycielski?
Proszę za mną.
ja Ci pokaże.


Hej! Jestem Sylwia i pochodze z Polski.Mój tata jest informatykiem i pracuje w Siemens w Niemczech.
więc ja tu mieszkam i chodzę do szkoły.
Moja szkoła nazywa się "szkoła giełdowa". Ona ma 20 studentów w grupie. Wszystko jest ok. Nasz nauczyciel od niemieckiego nazywa się Waldner. On jest bardzo miły. Ja mówie coś po niemieck, ale trudno dowiedzieć się coś ciekawego .
To jest zabawa !
2010-03-22T23:26:34+01:00
Verzeihung ich suche das Sekretariat. - Przepraszam, szukam sekretariatu.
Gehen Sie geradeaus und dann links. - Prosze isc prosto i nastepnie (skrecic) w lewo.
Entschuldigung wo ist sie Universitätsstraße? - Przepraszam, gdzie jest ulica Uniwersytecka?
Universitätsstraße? Geradeaus und rechts. –Ul. Uniwersytecka? Prosto i w prawo.
Die erste Straße rechts. –Pierwsza ulica w prawo.
Wiederholen Sie das bitte. –Prosze powtorzyc.
Geradeaus und dann gleich rechts. –Prosto i nastepnie zaraz w prawo.
Danke schön. –Dziekuje
Wo ist hier die Cafeteria? Weißt du das vielleicht? –Gdzie jest kawiarnia? Wiesz moze?
Keine Ahnung –Nie mam pojecia.
Entschuldigung, wo ist hier die Toilette? –Przepraszam, gdzie znajduje sie tu toaleta?
Die Treppe runter und dann links. –Schodami na dol i nastepnie w lewo.
Wo ist Herr Braun?
Das weiß ich leider nicht. –Niestety nie wiem.
Sag mal wo ist der Computerraum? –Powiedz, gdzie jest pracownia komputerowa?
Die Treppe hoch und dann rechts. –Schodami w gore i nastepnie w prawo.
Entschuldigen Sie wo befindet sich hier das Lehrerzimmer? –Przepraszam Panstwa/Pana/Pania, gdzie znajduje sie pokoj nauczycielski?
Komm mit. –Chodz (ze mna).
Ich zeige es dir. –Pokaze Ci.

Czesc! Jestem Sylwia i pochodze z Polski. Moj tata jest informatykiem i pracuje w firmie Simens w Niemczech. Mieszkam dlatego tutaj i uczeszczam do szkoly jezykowej. Moja szkola jezykowa nazywa sie „Sprachbörse” (gielda jezykowa). Mamy 20 osob w grupie. Wszyscy sa OK. Nasz nauczyciel niemieckiego nazywa sie Waldner. Jest bardzo mily. Mowie juz troche po niemiecku, ale nadal sie pilnie ucze. To mi sprawia przyjemnosc!