Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T23:12:24+01:00
W życiu jest dla mnie najważniejsze zdrowie,miłość i szczęście.
Ludzie w tutejszych czasach są tak nie szczęsliwi że leżą na dnie.
Przytłacza ich samotność, a Bóg uczył że trzeba być otwartym na świat.
Trzeba dawać sie lubić.
A gdy ukazujemy sympatję i zainteresowanie stajemy się coraz bardziej szczęśliwi.

Pozdrawiam :)
2010-03-22T23:16:14+01:00
Najwazniejsza wartoscia dla mnie jest milosc jak i przyjazn. Dla ukochanej osoby zrobilbym wszystko. Dla przyjaciela/przyjaciolki rowniez jestem gotow do poswiecen. Nie szanuje ludzi, ktorzy "olewaja" te uczucia. Uwazam, ze gdyby nie przyjazn i milosc swiat niebylby tak piekny.

mysle ze pomoglem;)
licze na naj:D
2010-03-22T23:23:43+01:00
Najważniejsze w moim życiu?
Zdrowie,błogosławieństwo Boże,przyjaźń i to,aby nikt w życiu nie płakał przeze mnie!
Cenię wykształcenie ale nie kupione przez rodziców,wiedzę ,którą sam nabyłem w toku ciężkiej pracy i każdego,kto kocha i chce być kochanym.Miłość do człowieka to miłość do Boga,nie zna granic ,jest wielka i tęskniąca.Potrafi wybaczać i czynić człowieka lepszym.Jeżeli tak człowiek postępuje powinien być szczęśliwym ,bo moim zdaniem szczęście to nie pieniądz tylko umiejętność znalezienia się w każdej sytuacji i wyjście z niej w sposób inteligentny i godny.